Ako sa stať členom?

Čo sa dozviete

Aká je budúcnosť tradičných médií?

Miesto

Cinema CIty Eurovea | Bratislava

Dátum

15. apríla 2025

9:00 – 16:30 hod.

Informácie o podujatí

Tradičné médiá čelia bezprecedentným výzvam – dlhoročnému poklesu predaja tlače, rastu digitálnych platforiem a politickým či legislatívnym tlakom. Ako sa menia modely ich financovania? Sú alternatívne médiá skutočnou konkurenciou? Spolupráca televízií s influencermi sa stáva bežnou praxou, no kde sú hranice? Kedy je influencer silným komunikačným partnerom a kedy len krátkodobým trendom? Prečo televízie investujú viac než kedykoľvek predtým do domácej tvorby? Aj na tieto otázky a výzvy kreatívneho prostredia budú reagovať spíkri TREND konferencie MEDIÁLNE TRENDY 2025, ktorá sa bude konať už 15. apríla 2025 v Cinema City Eurovea v Bratislave.

Témy

  • Aká je budúcnosť tradičných médií?
  • Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich úloha v spoločnosti?
  • Streamovacie služby vs. lineárna TV. Kto sú ich diváci?
  • Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia
  • Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka
  • Výdavky do reklamy. Aké sú trendy?
  • Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
  • Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita

Pozvanie do diskusií prijali

  • Igor Slanina, dočasný generálny riaditeľ STVR
  • Peter Gažík, generálny riaditeľ skupiny Markíza
  • Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group
  • Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3
  • Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza
  • Slávka Adamíková, riaditeľka výroby JOJ Group
  • Vincent Štofaník, riaditeľ Slovenskej televízie STVR
  • Kristián Baráti, Segment Director Markíza
  • Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group
  • Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services
  • Tatiana Bőhmerová, Head of Ad Intelligence, KANTAR MEDIA
  • Michal Borec, Riaditeľ Centra marketingu, Markíza
  • Ivana Semjanová, marketingová riaditeľka JOJ Group
  • Martin Kukoľ, Managing Director, Call Crispy
  • Miroslava Dobiš Michalková, stylistka a influencerka, @fashionspy.sk
  • Zuzana Martináková, riaditeľka spravodajstva a publicistiky TA3
  • Mária Hlucháňová/Peter Nittnaus, poverená vedením Sekcie spravodajstva STVR / poverený vedením spravodajskej televízie STVR :24
  • Michal Kratochvíl, Riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky, Markíza
  • Tomáš Vojáček, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS

Celý program konferencie a REGISTRÁCIA

Mediálne trendy 2025 – TREND konferencie

Pre členov asociácií, združení a zväzov platí zvýhodnená cena vstupného.

Ďalšie Trend konferencie - apríl a máj 2025

9. apríl 2025
PARKOVACIA POLITIKA 2025
Výzvy a riešenia udržateľnej mobility
15. máj 2025
GREEN MANAŽMENT 2025
Od regulácií k udržateľnému biznisu
Scroll top