Informácie o podujatí
Tradičné médiá čelia bezprecedentným výzvam – dlhoročnému poklesu predaja tlače, rastu digitálnych platforiem a politickým či legislatívnym tlakom. Ako sa menia modely ich financovania? Sú alternatívne médiá skutočnou konkurenciou? Spolupráca televízií s influencermi sa stáva bežnou praxou, no kde sú hranice? Kedy je influencer silným komunikačným partnerom a kedy len krátkodobým trendom? Prečo televízie investujú viac než kedykoľvek predtým do domácej tvorby? Aj na tieto otázky a výzvy kreatívneho prostredia budú reagovať spíkri TREND konferencie MEDIÁLNE TRENDY 2025, ktorá sa bude konať už 15. apríla 2025 v Cinema City Eurovea v Bratislave.
Témy
- Aká je budúcnosť tradičných médií?
- Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich úloha v spoločnosti?
- Streamovacie služby vs. lineárna TV. Kto sú ich diváci?
- Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia
- Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka
- Výdavky do reklamy. Aké sú trendy?
- Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
- Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita
Pozvanie do diskusií prijali
- Igor Slanina, dočasný generálny riaditeľ STVR
- Peter Gažík, generálny riaditeľ skupiny Markíza
- Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group
- Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3
- Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza
- Slávka Adamíková, riaditeľka výroby JOJ Group
- Vincent Štofaník, riaditeľ Slovenskej televízie STVR
- Kristián Baráti, Segment Director Markíza
- Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group
- Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services
- Tatiana Bőhmerová, Head of Ad Intelligence, KANTAR MEDIA
- Michal Borec, Riaditeľ Centra marketingu, Markíza
- Ivana Semjanová, marketingová riaditeľka JOJ Group
- Martin Kukoľ, Managing Director, Call Crispy
- Miroslava Dobiš Michalková, stylistka a influencerka, @fashionspy.sk
- Zuzana Martináková, riaditeľka spravodajstva a publicistiky TA3
- Mária Hlucháňová/Peter Nittnaus, poverená vedením Sekcie spravodajstva STVR / poverený vedením spravodajskej televízie STVR :24
- Michal Kratochvíl, Riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky, Markíza
- Tomáš Vojáček, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS
Celý program konferencie a REGISTRÁCIA
Mediálne trendy 2025 – TREND konferencie
Pre členov asociácií, združení a zväzov platí zvýhodnená cena vstupného.